четвртак, 5. март 2015.

'' FRIENDS '' ❤️

Ćao svima, današnji post će biti u vezi naših '' prijatelja '' i to kako prepoznati prave prijatelje. Mnogi se mogu nazvati tvojim '' prijateljem '' , a ko je od njih vrijedan toga da ga ti tako zoveš. Oko nas svako svakog trača i to je nešto što me u životu previše nervira, što se kaže u ovom sebičnom svijetu. Ja poznajem neke osobe koje da kažem tračali su sve svoje '' prijatelje '' sa mnom pa su tako i mene sa svakim. Znači mrzim da sam nečiji predmet ogovaranja , daj priđi i reci mi šta misliš, svako ima pravo na svoje mišljenje. Čini mi se da ljudi oko mene nemaju ništa drugo da rade osim da tračaju nekog, ja mrzim kad neko u mom društvu počne tračati, '' NE zna se ko je jadniji, oni što tračaju ili oni što slušaju tračeve '' , zato ja često bježim od tih ljudi koji neprestano pričaju o nekom. Isto neke osobe koje sve tvoje tajne koje znaju kažu nekome, pa ako ti neko vjeruje budi prijatelj i sačuvaj njegovu tajnu ako ti je rekao. Vi treba da znate, ko vama lako kaže nečiju tajnu, vašu će takođe lako reći nekome. Takođe oni koji ismijavaju druge samo pokazuju kakvi su oni ustvari. Ja shvatam da samo sebi što se tiče prijatelja mogu vjerovati, haha, ja sebe smatram svojim jedinim pravim prijateljem, dobro, ako ne računamo moju BFF? okee, ona je moj jedini pravi prijatelj u kog sam 100% sigurna.

 Možda nemate BFF, ali ne treba da vas bude sramota, jednog dana ćete i vi pronaći svoju BFF, možda sad jednostavno ne znate nikog ko vas dobro razumije. Usput, ne treba da mrzite nikog, budite dobri prema svima, i svi će voljeti vas i željeti da ostanu s vama u dobrim odnosima. Ako je neko loš prema vama vi ga samo ignorišite, znam da svi mislite da ako vas neko spušta i omalovažava treba da se svetite i to, ali nemojte, ako baš bude pretjerivao i to pređe u psihičko zlostavljanje treba da porazgovarate ili sa roditeljima, psihologom, razrednim starješinom...
Pravi prijatelji su veoma rjetki, zašto vi ne budete dobri prijatelji, svima...Veoma je lijepo vidjeti kad se neko trudi da bude dobar sa svima, kad ne želi da bude u svađi i jednostavno je dobar?





Ako nekog ne zanima šta pričate, ne dopušta vam da završite nijednu rečenicu, kad pođete nešto da kažete on počne da priča, to ne znači da ste vi dosadni, nego da je on kao prvo nekulturan, kao drugo nije pravi prijatelj. Jer ako on može da cijeli dan priča a vi da ga slušate i dajete mu savjete, a on vas ne može...


Pravi prijatelji su sve, i trebate ih sačuvati! :** ❤️

Pisala sam u muškom rodu , ali to ne znači da se ne odnosi na ženski rood.. :)
Hvala vam na 16 čitatelja :D

                                            LOVE, JOVANA ❤️

9 коментара:

  1. Divan post. I ja sam se ore stano varala oko odnosa sa nekim osobsma. Bila sam u fazi kada sam verovala i osobama koje ne poznajem,a one su mi iza ledja svasta muljale. Uhh,

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. super post, super blog! mrziiim lazne prijatelje!
    poseti moj blog i uclani se molim te♥
    http://jelenabeutandlifeblog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Kao da sam ja ovo pisala. BFF samo trebamo dočekati jer će doći onda kada se najmanje nadamo, a lažnih sam prijatelja imala puno. :(
    -T
    http://prettylittlenutellagirls.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. btw. učlani se kod nas. Mi smo kod tebe.
    -T
    http://prettylittlenutellagirls.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post.
    I kako si napravila ove reakcije?

    Novi post je tu, volela bih da cujem vase misljenje u komentaru; http://miljanadimitrijevic.blogspot.com/ ♥ Ako zelite uclanite se na moj blog. ♥

    ОдговориИзбриши
  6. blogspot.comkatarinaljubovic iskren post pogledjte moj blog i uclani te se ja sam se uclanilka kod vas

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post!


    Predplati se na moj blog,uzv->funnyandrabbits.blogspot.com

    ОдговориИзбриши