недеља, 18. јануар 2015.

Back to SCHOOL :-D

Hej drage moje djevojke, ovaj post je namjenjen jednom DIY projektu za školu. I da zamalo da zaboravim, sledeći post će vjerovatno pisati moja drugarica Sara... A ja sam odlučila da napravim '' Jovanin kutak '' , gdje ću vam pisati savjete. Možete da mi na ovu e-mail adresu: jovanadiary@gmail.com tražite savjete, i potpišite se, možete nadimak ili nešto drugo.. I hajde već jednom da počnemo..

Gledajte školu sa vedrije strane, tu je vaše društvo. Morate priznati da vam je nedostajalo hodanje školskim dvorištom sa svojim drugaricama, meni jeste. 

DIY projekt: 

Uzmite neku svesku, tempere i četkice.





Stavite neke novine ispod da ne bi isprljali sto, uzmite najbolju četkicu koju imate i crnu temperu.


 Naspite malo tempere u paletu i selatejpom oblijepite krajeve sveske.


I počnite da bojite svesku , boja ne mora da bude crna , vi odaberite boju. 

 
 Kada obojite svesku, skinite selatejp i možete drugom bojom da popunite krajeve, ja sam isto crnom samo pažljivo da nebi obojila listove, popunila sam praznine i sačekala da mi se osuši.. Kada mi je se osušilo, uzela sam voštene bojice pa sam pisala i crtala po svesci.

To je to, pokušajte, meni se veoma sviđa kako je ispalo.Ćaoo !! :_)

             JOVANA.. :-D

                            

5 коментара:

  1. Hehe super ti je post.
    Obavezno ću probati ovo sa selotepom :*
    Pogledaj Q&A na mom blogu. Mislim da ćre ti se svideti ima zanimljivih pitanja :*
    http://suzanas1.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Svidja mi se ideja :D

    Pratim te, nadam se da ces i ti mene http://nightchangesteen.blogspot.com/ <3

    ОдговориИзбриши
  3. Extra... Probala sam ali malo drugačije. Isprobaću i tvoj način
    Follow me please:
    http://justforgirrl.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши