понедељак, 5. јануар 2015.

Kako urediti sobu za Božić .. :D

Ćao svima, ovaj post se nekako nadovezuje na prošli. Tj. Sigurno vas većina ima malu jelku u svojoj sobi, ja je imam, kao i mali badnjak.. U ovom postu ću vam više pisati o tom ćošku u kom mi se sve to nalazi. ( ne bukvalno ćošku, mislila sam o jelki i badnjaku i kako sam ih ja uredila ). Da ne dužim sa ovim dosadnim uvodom i da počnem.. 

Ja sam prvo uzela malu jelku, stavila je u sobu i okitila, to je donijelo malo čarolije u moju sobu. U prodavnicama sam kupila par ukrasa i lampijone. Pošto je jelka mala lampijone sam zalijepila na zid i to veoma lijepo izgleda, ali to sam spomenula u prošlom postu tako da vam sad neću pisati o tome. Kupila sam veoma malen badnjak za svoju sobu, pored njega sam stavila bombone, orahe, neke ukrase i vidjećete kada vam slikam. Evo kako to sve zajedno izgleda: 

Meni je veoma slatko, i bilo mi je skroz zanimljivo dok sam kitila jelku, a za badnjak mi je isto bilo veoma zanimljivo.. Slikaću vam posebno jelku, a posebno badnjak da bi ste bolje  vidjeli kako izgledaju.. 

To je moja jelkica, mala je ali meni je takva trebala za sobu.. A ovo Merry Christmas mi je se posebno svidjelo :)


Badnjak je takođe veoma mali, ali je meni veoma slatko i krasi moju sobu ..

Eto slikala sam vam, sad da kažem u vezi sprejeva za šaranje po prozorima, ja sam kupila jedan, nisam ni završila natpis'' Merry Christmas '' a on je se već istrošio.. Uzela sam u bijeloj boji, ali boja je bila žuta, i nije ostavljala boju već  neki prah koji me je podsjećao na mljevenu plazmu.. Mogu vam slikati sprej, izgledao je veoma slatko i primamljivo i morala sam ga kupiti, ali eto pogriješila sam, moram kupiti drugi jer na mom prozoru nije ostalo ništa..


To je bilo to za ovaj post, nadam se da vam je se svidio, ja sam se zabavila pisajući, i nadam se da sam vam bar malo pomogla. U komentar mi napišite utiske i ako imate neki savjet za moje pisanje. Hvala što ste čitali.. :) 

JOVANA.. :D


16 коментара:

  1. Odlican tekst pogotovo zato sto si stavila svoje slike.Odlican je post samo nastavi :D

    lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Mila,post je super,i stvarno je divno što stavljaš svoje slike!I dalje piši ovako ovim slovima jer sam primjetila da si u prošlim postovima pisala nekako drugačijim.Hvala što si posjetila moj blog,a ja sam obećala da ću posjetiti tvoj i dati savjet pa evo super je samo tako nastavi!Pogledaj i moj ask @damonielenafans i tu se javi ako ti nešto treba :* <33

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala punoo, ti si mi jedna od najboljih blogerki.. I kada sam pocela da pratim blogerke prvo sam posjetila tvoj i Ivin blog.. Na asku sam te pratila odavno i pitala neka pitanja. ;)
    Jos jednom hvalaa <3

    ОдговориИзбриши
  4. sjajan post, i jos boli blog! Samo tako nastavi!

    Natalijinkutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Svidja mi se ovaj post, sve si bolja i bolja. :)

    POSETITE MOJ BLOG:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Hej Jovana, pratim tvoj blog, nova si, kao i ja, volela bih da pogledaš moje postove. Što se tebe i tvog bloga tiče, zaista mi se dopada, redovna si i odlično pišeš, postavljaš zanimljive teme i zanimljive slike. Samo tako nastavi!

    ОдговориИзбриши