субота, 24. јануар 2015.

This OR That Tag :)

Hej ljudi, prošli post nije bio baš uspješan, ali nisam baš razočarana.. Sigurno su svi blogeri imali neki post koji nije bio baš najbolji. Ali ponovo kažem, sledeći post ću vas savjetovati. Ako vam treba savjet možete da me pitate ili na e-mail : jovanadiary@gmail.com ili na ask: OVDE i ja vas neću ignorisati.
Ja sam za ovaj tag nominovana od strane Teodore , pa ajd' da počnem.

Makeup
1.Karmin ili sjaj?
-Sjaj :)
2.Eyeliner ili maskara?
-Maskara.
3.Bezbojna ili senka u boji?
-Senka u boji ..

Nails
1.Kratki ili dugi?
-Dugi.
2.Tamni ili svetli lak?
-Tamni.

Kozmetika za negu tela
1.Parfem ili gel za tuširanje?
-Parfem.

Fashion
1.Farmerke ili trenerka?
-Farmerke.
2.Dugi ili kratki rukavi?
-Dugi rukavi.
3.Haljina ili suknja?
-Suknja.
4.Na pruge ili karirano?
-Karirano.
5.Japanke ili sandale?
-Sandale.
6.Šal ili šešir?
-Šal.
7.Ogrlice ili narukvice?
-Narukvice.
8.Baletanke ili štikle?
-Ne nosim štikle, baletanke.
9.Jakna ili duks?
-Više volim duks 

Kosa
1.Kovrdžava ili prava?
-Kovrdžava.
2.Punđa ili rep?
-Punđa. 
3.Sprej ili gel za kosu?
-Sprej.
4.Duga ili kratka?
-Duga. :D
5.Svetla ili tamna?
-Tamna.

Random
1.Kiša ili sunce?
-Sunce.
2.Leto ili zima?
-Leto.
3.Proleće ili jesen?
-Jesen. 
4.Vanila ili čokolada?
-Vanilaa.. 


Ja nominujem sve vas koji želite uraditi tag i obavezno mi u komentar ostavite link.

                                                  LOVE, JOVANA. 

14 коментара:

  1. Zaista je super tag! Nadam se da nećeš imati ništa protiv ako i ja uradim? :)
    Učlanila sam se u tvoj blog :) Možeš li i ti da se učlaniš u moj?

    http://andjelinkutak.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Super post. U nekim stvarima smo baš slične. Učlanilo sam se u tvoj blog a ako hoćeš možeš ti u moj htp://girlslifebyaleksandra.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super post. U nekim stvarima smo baš slične. Učlanilo sam se u tvoj blog a ako hoćeš možeš ti u moj htp://girlslifebyaleksandra.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Saznali smo nesto vise o tebi! Volim ovakve postove. I sama sam radila par sličnih postova! A što se neuspešnog posta tiče, ne brini. Ja pišem blog već dve godine i posle svakog neuspešnog posta imala više uspešnih! Tako da, samo napred! Ne odustaj! Pratim te na GFC-u i nadam se da ćeš pogledati moj blog i zapratiti me ukoliko ti se dopadne! :) xoxo

    http://lavieenrosemp.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na savjetu. Zapraticu te. Ako hoces na email mi posalji kako se zoves na fb da te dodam :)

      Избриши
  5. Great post Jovana!
    Would you like us to follow eachother on GFC and stay in touch?
    Have a nice day!
    xo from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Super post! :)
    http://doityourselflady23.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Super.. Uzvrati follow ako možeš ;)
    http://justforgirrl.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши