среда, 7. јануар 2015.

Zimska moda :)

Hey girls, ovaj post je o modi ove zime. Prvo ću vam staviti par stvari koje su moderne ove zime, a onda i par kombinacija. 

1. Nešto što je previše moderno ove zime jesu ovi kjuti džemperi. Znači premoćni su i ja ih obožavam. Topli su i lijepo se mogu iskombinovati. 



2. Ove debele helanke, mnoge djevojke nose ove zime, ja ih imam par i obožavam ih, preslatke su mi.





3. Nešto što sam ja obožavala ove zime su sigurno kape, obvožavam da ih nosim i najjs su.






4. Više nego jakne, kaputi su se nosili. Ja mnogo volim kapute, i oni su mi nekako preslatki i lijepo idu uz farke, suknje, haljine...




5. Kanađanke su bile u modi cijele godine, i još uvjek su. Ja imam tamno roze i stalno ih nosim. Mada sam u poslednje vrijeme više nosila čizme, zbog snijega.. :)




To je to od mojih top 5 naj stvari ove zime. Evo i par kombinacija koje su veoma kul ..


- kod ove kombinacije ovaj kao dugi džemper preko mi je se previše svidio, ali nažalost nisam ga primjetila u buticima. 


- ova kominacija je veoma lijepa, s obzirom da umjesto štikli možete da obujete čizme, kanađanke ili martinke, a ako nema snijega kod vas, čak i baletanke..


- za ovu kombinaciju važi isto kao i za prošlu :D :)


To je bilo to za ovaj post, ima više slika nego teksta, al' u prošla dva posta je bilo više teksta, pa sam za ovaj post pripremila više slika. Nadam se da vam je se post svidio..
Ako želite dajte mi savjet koji bi mogao biti sledeći post.

JOVANA.. :D








12 коментара:

  1. Kape su i moj apsolutni favorit ove zime, mada su i džemperići preslatki. :D
    Dobar post!

    Poseti blog:
    diaryofdreamer07.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Predobar post!!
    I ja sam objavila novi, značilo bi mi da pogledaš, pratim te i odlična si !

    ОдговориИзбриши
  3. Slike su prelepe!

    rancicmilena.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Kape i kanađanke su definitivno i moji favoriti ove zime. Super ti je post i sve si lepo uradila.

    Posetite moj blog: http://fashion00cosmetics.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши