недеља, 4. јануар 2015.

Ubi dosadu na raspustu :) :)

Hej hej, ja sam Jovana i ovo je moj prvi post, tako da sam sigurna da neće biti baš dobar ali eto.. Dugo mi je trebalo da smislim ideju za post, i evo smislila sam. Rećiću vam par savjeta kako možete da uredite svoju sobu tokom raspusta i zabavite se. Pa da počnemo...

1. Ukrasi svoju sobu, polijepi postere po zidovima, svoje omiljene slike, napiši neke kjuti poruke ili iz OK-a one poruke pa ih zalijepi na zid... 

2. Uzmi mirisne svijeće i stavi ih na sto ili gdje mislite da je lijepo. 

3. Uzmite običnu kutiju oblijepite je ukrasnim papirom, stavite unutra nešto što bi vam bilo lijepo i stavite tu kutiju na neko lijepo mjesto gdje će se vidjeti. Ja sam naprimer koristila savjet od Bethany Mote, uzela sam rolne papira, obmotala ih ukrasnim papirom, zalijepila za dno kutije, stavila u njih flomastere, olovke, bojice, više je za školu ali meni je to veoma kjuti, pa i na raspustu moramo nešto pisati i ukrašavati folmasterima, zar ne?

4. Na svom radnom stolu ili nekoj polici napravi malo mjesta za tvoje knjige, onako ih poredaj lijepo uspravno, to je meni uvjek bilo slatko. 

5. Ja sam uzela neke ramove, izradila svoje omiljene slike i stavila ih u ramove, i sve sam to ostavila na svom radnom stolu. 

6. Uzmite neku staklenu posudu, uzmite puno ovih  malih:


ja sam uvjek kad odem na more skupljala školjke, stavila sam ih preko ovih, uzela jednu zutu masnicu, nasla sam je među svojim starim stvarima, uzela neke kartice i stavila ih tako. Ispalo mi je ovako: 

meni se veoma svidjelo kako je ispalo, krasi mi sobu :)

Pa to je to za ovaj post, nadam se da će ostali biti bolji.. Napišite mi u komentar utiske o postu, i koji bih mogla sledeći da pišem ( ako i treba da ga pišem ) , hvala što ste čitali.. Ćaoo !!

JOVANA.. :*






13 коментара:

  1. Zanimljive ideje.
    Post je prilicno dobar.Prvi je ali mi se svidja.Vjerujem da ce i ostali biti jos punoo puno bolji mada kazem i ovaj nije los.
    Svidja mi se blog

    ОдговориИзбриши
  2. E ovako, ti si na mom blogu trazila savet sto se tice tvog bloga. Bicu iskrena: odlicno pises, fotografije ti moraju biti bolje i promeni pozadinu bloga. To je to. :)

    POSETITE MOJ BLOG:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se sa Angelinom da odlicno pises, ali da su fotografije malo tamne i mutne. Inace je sve super. ♥
      http://onmywaybyivana.blogspot.com/

      Избриши
    2. Hvalaa puno <3
      Onda što se tiče fotografija potrudiću se, a za pozadinu ću sad vidjeti. Imaš li neki prijedlog :)

      Избриши
  3. Sto se mene tice,fotkice su odlicne! Srećno za dalje pisanje,sigurna sam da će biti super! :)
    Odičan post,odlično pišeš :)
    Ako ti treba neka pomoc pitaj me na mom blogu i poseti ga i ako ti se svidi komentarisi ga :)http://fashionstyleglamfashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tvpj blog je super :*
      Pratim te i puno ti hvala <3
      Što se tiče bloga zanima me kako da stavim nešto na pozadinu ono pored postova, kao ankete ili tako nešto.. :)

      Избриши
    2. Deteljno cu ti objasniti na mom blogu..
      pogledaj novi post i ako ti se svidja komentarisi http://fashionstyleglamfashion.blogspot.com/

      Избриши
  4. Super si uradila , sve mi se svidja i fotke su super. Samo tako nastavi:)

    Posetite moj blog: http://fashion00cosmetics.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post, svidja mi se i tvoj blog! http://milenafashion123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши