недеља, 1. март 2015.

Favorite Teen Movies :)

Hej cure, tako mi je žao što dugo nisam pisala, al' moja blokada je užasna. Nmg da smislim ideju za dobar post nikako, ali ok, sad ću vam napisati moje omiljene teen filmove. :D

1. Teen Spirit :

Jooj nimalo nisam dobra u prepričavanju filmova, djevojka umre na maturalnoj večeri i da bi otišla u raj dobije zadatak da od najnepopularnije djevojke napravi kraljicu mature :D



2. 13 going on 30 :

Djevojčica od 13 godina na svom 13 rođendanu poželi da ima 30 godina i kada otvori oči ona je uspješna 30-ogodišnja žena, novinarka, ima dečka.. :)




3. Mean Girls :

Ovaj film sam pogledala 1000 putaa i mislim da mi nikad neće dosaditi. Znači film je prepredobaar. Sigurno ste ga svi pogledali pa da ne objašnjavam jer kao  što vidite, mnogo sam loša u  tome.







4. Mean Girls 2 :

Ovaj film mi se nekako više svidio od Mean Girls 1, možda zato što je moderniji i to... Ima bukvalno istu radnju, dobro ne baš istu ali veoma sličnu. :)



5. Clueless :

Ovaj film mi se previše svidio i ova djevojka koja je glavni lik mi je preeslatka. U filmu se radi o djevojci koja je prelijepa, bogata i ima dobre ocjene i ona odluči da počne da čini dobra dijela počevši od toga da spoji dvoje starih nastavnika jer bi tako nastavnik  malo slabije bio nervozan i davao bi im bolje ocjene.



To  je to za ovaj post, komentarišite i volim vas, ćaooo <3 :D


                                           Love, Jovana :* <3

7 коментара:

  1. Jao dobri su ovi filmovi :)

    rancicmilena.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. I’m in love with your blog! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Super ti je ovaj post, a i cijeli blog, samo nastavi tako. :) Bilo bi mi drago da pogledaš moj blog: http://fdiarybyz.blogspot.com/ i stisneš follow ako ti se sviđa. Hvala unaprijed <3

    ОдговориИзбриши
  4. Najbolji filmovi.*-*

    http://iliveinfictionalworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши